Sunday 1 September 2013

Toward Peace and Beyond Infinity

Tanggal 31
Bulan Lapan Lima Puluh Tujuh
Merdeka! Merdeka!
Tetaplah Merdeka
Ia pasti menjadi sejarah
....

hype peeps, 

Naiss. Sambil menaip sambil menyanyi. HamEK kaU. Yang selebihnya tu pandai-pandai la nak nyanyi sendiri. Kalau lupa lirik, mohon tny En. Google. Beliau tahu semua benda. hehk!

Pejam celik...pejam lepastu celik balik...pastu pejam balik...eh sampai esok pn tak habis ni..ermm tak sangka dah 56 tahun Malaysia mencapai kemerdekaan. Tak tahu lah sambutan kemerdekaan untuk tahun ni berprestij ke tidak, memandangkan diri ini sibuk ber-part-time even pada public holiday. Contoh nya macam hari ni. Semuanya hampir tak dapat nak diambil tahu. 

Secara individu
Gua  mengharapkan semoga media massa di Malaysia mengurangkan reality show yg ade dan menggunakan duit sebaik-baiknya bersedekah untuk membantu saudara kita yg sedang dalam keperitan di negara-negara timur tengah sane nun haa
Gua harap jugak, semoga teenagers di Malaysia bebas dari seXs beBas yg membolehkan korang terbabas. hehk! Gua taknak lah dengar, Malaysia antara negara-negara penyumbang bayi terbuang yg teramai mengalahkan US. Gua expect akan dengar jugak cerita-cerita gini tahun depan yakni pada tahun 2014..mintak-mintak dijauhkan la. 

Apa-apa pun Pray Peace not just for Malaysia, also for World . InsyaAllah..  
and thus...beyond Infinity. 

naissly,
azelle.

p/s: gua lapar la sia....

No comments: