Sunday 1 September 2013

Alahai Semester Baru

Assalamualaikum 
& Hye Peeps,

Setelah berbulan-bulan lamenye, barulah jari jemari ini terkinja-kinja rasa ingin menaip. Sedangkan nak story fasal apa pun Gua tatau hehK!

Setelah genap enam semester berada di UMP , baru gua sedar yg sebenarnya dah plus-minus tiga tahun berada disini. Bila stallker bakal-bakal junior tadi, memang flashback semula masa time mula-mula-mula masuk sini. hehk

Time tu semua muka tak se-Gurrend sekarang...sekarang kitorang lg stylO.. motip.

Gembira je Gua tengok expression muka dorang. Cambest je semua muka bila dapat masuk sini ekH?? hehK! Dalam hati dorg, Gua tatau la.. menyumpah ke tidak..LOLS

Takpe-takpe..Leklu..
UMP ni bukan seburuk yg korang sangka. Bukan nak cakap ape la, tapi waktu abang-akak-senior-senior engkorang masuk ni, lagi dahsyat Gua rase.. hehk!

Well. Gua Ucapkan Takziah..eh silap. Tahniah kat bakal-bakal adik-adik yg muka *heppi sokmo* gua tengok bila masuk sini tu. Dengan ini korang terasminya menjadi juniors kitorang. Dan dengan rasminya jugak, genap seminggu lagilah gua masuk kearah semester baru yg Gua tunggu-tunggu... puihh 

Gua harap semester baru ini akan membuatkan Gua tak tidur dalam kelas...tapi Gua tahu tu semua takkan berlaku. Sebab tidur dalam kelas adalah Hobby Gua yg Teratas sekali. Even member-member Gua akan men-cover-line baeq punya untuk Gua.. hehK

Oke Selamat Kearah Semester Baru wahai Seniors & Selamat Meronda Sekitar Kuantan wahai Juniors. Nak cari barang, kat Mydin Kuantan murah. Jangan lupa tunjuk kad SISWA. hehk!

naissly
azelle.

p/s: bila lah gaji Gua nak masuk ni..aisshh

No comments: