Friday 1 February 2013

Holiday: Fill in the Hungriness

Morning Peeps,

awal benar Gua bangun hari ini. Selalunya sampai tengahhari Gua melantak tido. Memang HOLY-day baek punye.

pernah dengarkan pepatah orang lama-lama "kais pagi makan pagi, kais petang makan petang". Kalau tak kais memang tak dapat makan la kau bha. haha

tapi situasi Gua sejak duduk rumah ni berbeza sangat dengan pepatah ni. setiap kali pun mesti je nak kais periuk nasi kat dapur tu. ohsem tak ohsem, and Gua rase berat badan Gua naik melebihi 5 Kilogram sejak Gua balik cuti semester 2 minggu lepas.

fuhh..niat nak pergi jogging, hakikatnye memang tak lah. berbual je lebih tu.


*sup telur resipi mommy gua..slurrrp slurrrp*

rasa-rasanya bukan Gua seorang je. kan kan. best ape ternak lemak kat rumah. mak uols pun masak mestilah sedap-sedap kan?. Gua tau masak maggi 3 rase je. yang lain memanglah sangat & amat failed nye berdouble-double. haha.

whatever it is, the most priority one is fill in you empty stomach. coz, "you can't fight with empty stomach," orang kata la. haha. nak fight ape pn Gua tatau.

yes. korang hidup untuk makan dan juga makan untuk hidup!!!
fighting!!!

hungryly,
azelle.

No comments: