Tuesday 15 January 2013

yehhoouuuu! & bye bye

Dengan ini,

Dengan lafaz syukur alhamdulillah kehadrat Ilahi, Gua, AZELLE dengan suka riang rianya menutup tirai untuk akhir semester ini. 

Setelah 2.5 minggu menanti  bilakah tibanya paper eXam terakhir Gua di yuempi. Setelah penat dan lelah bertungkus lumus study* study ke? haha kini tibanya masa untuk berpoya-poya dengan lagi hebat dan dahsyatnya serta dengan lebih bermanfaatnya. (sedangkan sem depan, first thing yg kena fikirkan adalah PSM) alah. tu sem depan kita cerita kay. 

walhal, bahawasanya andai dijumlahkan bilangan hari Gua betul-betul study hanyalah 5 hari dari jumlah keseluruhan study week Gua, yakni 2.5 minggu. amacam. lagho tak lagho nya disamping lappy n internet serta technology-technology lain nya. haha ahhh sudah. mengarut je lebih. well, all tha best for Gua & for student2 yg sedang dan bakal menghadapi cuti semester ini
yehhhouuuu from me to you. adios.

haha. bye bye. *lambai lambai*

p/s:  'kay, tunggu ape lagi. jom konvoi balik ke rumah manis rumah!

hepily,
azelle.

No comments: